Sandra Purvins

Huvudvärk, förkylning och annat tok.

Kategori: Allmänt

Jag blir bara sämre och sämre på det här men nu dras jag med jordens förkylning och har legat utslagen på soffan sedan lunch, det började egentligen redan i torsdags men har varit hyfsat under helgen tack och lov då vi haft fullt upp.
Förra veckan var full med jobb, måndag, tisdag och torsdag, fredag. I lördags kom min mamma och pappa ner för att hälsa på oss, det blev en härlig lunch på Ekerum och en liten promenad innan vi åkte till Ikea och modehuset. Kvällen blev lugn barnfamiljen i tvsoffan och en tidig kväll. I går åkte vi ner till Kristianstad för att hälsa på Liams faster med familj. Felicia och Josefin hade ju fyllt år så vi passade på att fira dem med. Det blev en dag med kanonväder, promenad och en massa lek i solen hela dagen. Vi kom inte hem förrän efter 10 i går kväll. Så underbart har vi haft det.
Men som sagt idag blev det ett litet bakslag med min förkylning och efter att vi ätit lunch på gröna stugan så har det varit soffan för min del, trotts panodil... Hoppas att det är bättre tills i morgon för såhär orkar jag inte må och Liam tycker nog att jag är jätte tråkig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: