Sandra Purvins

Sjukstuga...

Kategori: Allmänt

Hej igen, har inte haft någon större lust att titta in men hoppas att det blir bättre snart.
Det har i alla fall hänt mycket sedan sist men just nu är Liam lite halvkrasslig, han fick feber i lördags kväll, hade feber söndag och sedan dess har han bara haft feber på kvällar och nätter. Matlusten är som bortblåst och han hostar och snorar lite men han är pigg och glad... Konstigt men nu hoppas jag att han är bättre så han kan gå till dagis i morgon. Dessvärre börjar jag känna mig lite dålig... Ont i halsen och huvudvärk... Men hoppas att även det försvinner snabbt.
Midsommar var lite speciell i år. Förmiddagen spenderade vi tillsammans alla tre i Borgholm sedan började Sunken jobba, jag och Liam tog en sväng förbi rosa stugan och på kvällen satte vi oss i bilen till Kolmården för att byta bil. Vi har haft seaten på lagning hemma hos mamma och pappa och har lånat deras Saab så länge...
Nu har vi iaf seaten igen och allt flyter som vanligt.

Blommorna på bilden är från mammas och pappas trädgård, det luktar då gott här hemma nu vill jag lova!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: