Sandra Purvins

Med mormor och morfar.

Kategori: Allmänt

Nu är mormor och morfar hemma igen, men vi har haft en fantastisk helg tillsammans med mycket lek och bus. Stor del av dagarna har spenderats i lekparken på campingen och även med promenader på stan och i hamnen.

Vi har ätit gott och och umgåtts en massa!! I går somnade jag i solen när Liam sov middag så idag har jag gått och tyckt synd om mig själv. Förutom det så har vi varit hela familjen tillsammans, gjort lite måsten, fikat på golfen, ätit lunch på Ikea och handlat lite mat. Vi håller oss ifrån solen för jag fixar Inte mer idag och Liam han har hunnit bli lite brun han med denna helg. Fast utan att bränna sig. Nu kör vi båda på solskydd 30 resten av sommaren!!
Pappan har precis åkt för att spela lite golf och jag och Liam förbereder för lite grillning i kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: