Sandra Purvins

Cirkus.

Kategori: Allmänt

Jag förstår inte varför appen krånglar så mycket men men, det jag skrev i torsdags får ni nu med... :)

Idag har jag och Liam varit på cirkus, så fantastiskt roligt vi haft. Vi var där tidigt och gick och kikade runt. Detonerats som fans att göra var Liam lite för liten för så vi gick och tittade på djuren innan det var dax att gå in och sätta sig.
Liam skulle sitta i mitt knä, tack o lov var det inte fullsatt och vi satte oss på kanten och hade ledigt bredvid oss. Liam var mycket fascinerad av föreställningen och pekade, klappade och tittade. Vi såg akrobater, hundar, hästar, dansare elefanter och ett sjölejon. Liam somnade när det var 20 minuter kvar men det va ju inte så konstigt eftersom det var mitt i middagsvilan... Nöjda och glada gick vi hem!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: