Sandra Purvins

Påskafton!

Kategori: Allmänt

Ja igår var det ju påskafton, Liam fick på morgonen öppna både paket och påskägg i sängen och var hur nöjd som helst över sitt duplo som han fick av mormor och morfar, tröjan, godiset och ostbågarna.
Jag och Liam spenderade dagen ensamma förutom en fika med Emma.
Vi hade det mysigt och gick mest här hemma och pysslade.

Idag har jag varit på strand och jobbat tillsammans med Sunken och Simon. Mycket kul har jag haft och jag får tacka snälla Emma för hjälpen med Liam. Jag tror han hade mycket roligt gör han har skött sig jätte bra nu på eftermiddagen, dessvärre avslutades vår kväll med att Liam fick feber. 39 grader varm och lite kinkig så fick jag till slut i honom Alvedon och lite lite välling innan han somnade i mitt knä. Nu återstår och se hur natten blir men jag hoppas att hjärtat får sova gott och att han mår bättre i morgon.
Sunken är ju ledig och vi hade planerat in en tripp till badhuset, men bi får ta det på söndag i stället... Nu får vi helt enkelt planera in en lugn dag med familjemys i stället... Det är ju inte helt fel det heller :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: