Sandra Purvins

Söndag.

Kategori: Allmänt

I går innan läggdags ville Liam diska lite. Han satte sig i vasken och vi hade mycket roligt tillsammans. Att vatten kan vara så roligt.

Idag har vi hunnit med mycket, vi har handlat sängbord på Ikea och fikat med Johan och Bomen, vi har handlat och lagat mat.

Jag fick ett samtal i kväll och i morgon ska jag jobba igen!! :) Det är så jobbigt bara att allt alltid ska krocka, Liam har BVC tid för 11/2 års kontroll 10.30 och ska till vårdcentralen 15.30. Jag kommer få lämna honom super tidigt på dagis och hoppas att det är någon han känner där, sedan får Sunken skynda sig på sitt jobb så han hinner med BVC och jag hoppas att jag kan gå 15 minuter tidigare så jag kan möta upp dem på vårdcentralen... Uch jag fick lite ont i magen för i morgon... Men men alla väskor är packade och vi får se till att lösa dagen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: