Sandra Purvins

Sjukstuga.

Kategori: Allmänt

Oj vilken rörig dag vi haft idag. Kl 7 i morse ringde min telefon och jag skulle få jobba. Jätte glad rusar jag upp, vi gör oss i ordning och jag lämnade Liam på dagis. Ungefär klockan 10 ringer det till mig på jobbet, det är Sunken. Liam har feber på dagis, vi bestämde att Sunken fick åka och hämta honom och jag fick jobba klart. När jag slutade fick jag skynda mig hem så Sunken kunde åka på ett möte och dessutom lämna blod.
Liam mår ganska bra nu på panodilen men är inte alls sugen på att äta. Lite banan, ost och festis blev det till middag och så hoppas vi att vällingen går bättre. Nu leker han igen i alla fall och vi ska nog snart börja göra kväll här hemma. Tänk att vår lilla älskling ska bli sjuk lagom till jag ska få jobba... Men men det kommer nog fler gånger, jätte roligt hade jag. Det var kul att träffa alla igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: