Sandra Purvins

Inte min favoritdag....

Kategori: Allmänt

En riktig pissdag kan jag lova att det är. Det enda trevliga idag var min fika tillsammans med Emma och Jannica.
Liam är på uruselt humör och vad jag än säger eller vill så SKA han göra tvärt om, kasta sig på marken, skrika och gråta... Åhh jag är så less på det nu, det tar ju för det första aldrig slut och han gör ju inte såhär med Sunken. Jag kan säga att jag var nära på att läxa upp en mamma idag utanför dagis när Liam fick ett av sina utbrott, hon tyckte det var synd om honom som inte fått några vantar av sin mamma eftersom han blev kall om händerna när han ramlade, ja eller så är det ju så att om man går ut till bilen, tar bilen till dagis och sedan bara ska gå in så kanske man inte måste bråka om dessa vantar, om barnet sedan blir hysterisk för att han inte vill hålla i handen när man går på parkeringen och kastar sig på marken, skriker och gråter då kan han nog gott bli lite kall om händerna med tanke på att det är 30 meter kvar tills vi är inne...
Jag harar människor idag, kommer inte göra ett dugg här hemma förutom att sura, jag känner att jag behöver det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: