Sandra Purvins

Hemma hos mamma.

Kategori: Allmänt

I helgen har vi varit hemma hos min mamma och pappa. Min lillasyster har fyllt 18 och det skulle vi fira.
Vi satte oss i bilen fredag kväll när Liam ätit välling och åkte iväg. Strax efter tio var vi framme. Och vilken helg vi haft, jag känner mig så utvilad och vi har haft det så trevligt.
Liam hittade mamma och pappas katt Oliver och döpte genast om honom till Jaja, precis som han kallar vår Jojo. För det medta var han snäll men i går vart Oliver lite trött på honom för då var han mest dum. Annars har vi lekt och gått i trappen och fart runt.
I går efter Liams välling var det dax att sätta sig i bilen igen och hemma var vi ca tio. I morse vaknade Liam sex tror jag och ville inte somna om... Så nu sitter jag här i soffan och funderar på om jag ska starta en tvättmaskin eller om jag ska göra det i eftermiddag. Vid lunchtid ska vi i alla fall till arbetsförmedlingen men det är den enda bokade tiden vi har idag i alla fall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: