Sandra Purvins

Det lilla bustrollet.

Kategori: Allmänt

Ja då var det ny vecka igen, gårdagen var lugn och jag och Liam var mest hemma förutom besöket på arbetsförmedlingen och svängen till affären.
Idag var det dax för dagis igen och det är ju alltid lika roligt. Medan Liam var på dagis var jag hos tandläkaren och sedan åkte jag hem och sov, jag har haft så ont i magen nu sedan i går. Men äntligen börjar det bli bra och nu har jag ätit med. Efter dagishämtning åkte vi hem och lekte med Liams alla bilar, köket och instrumenten.
Matlagning blev det med och sedan efter det har vi gjort kväll.
Nu sitter vi i soffan och tar det lugnt, i morgon blir det en träff med Emma efter att jag hämtat på dagis.

Bilderna är hemifrån mamma och pappa när Liam provar pappas rakapparat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: