Sandra Purvins

Ikea i lördags.

Kategori: Allmänt

I lördags var jag och Liam på Ikea. Han är så rolig, vi hade vagnen med oss men Liam fick gå själv. En stor ikeapåse skulle han först gå och bära på och när vi kom till garderobsavdelningen skulle vi leka titt ut i de stora garderoberna. Väl inne i restaurangen blev det köttbullar till Liam och kaffe till mig. Efter maten var det dax att leka i lekhörnan inne i själva restaurangen. Där satt vi länge och pysslade med köken, skärmarna och allt annat som fanns.
Efter leken tänkte jag att Liam skulle sova så jag fick handla ifred, det tänkte inte Liam. Det hela slutade med ett fastspänt barn som somnade först i kassorna... Vi fick iaf med oss lite saker och när Liam ändå som så passade jag på att gå över till modehuset. Hittade faktiskt ett par byxor!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: