Sandra Purvins

En härlig helg.

Kategori: Allmänt

Jag har inte kommit in på bloggen i helgen, vet inte vad det var men nu funkar det igen.
Jag och Liam tog iaf bilen till Kolmården i fredags kväll och hälsade på mamma och pappa. I lördags åkte jag själv till Linköping för att träffa Alex och vi hade en jätte trevlig dag och kväll. Vi var till och med ute och drack vin!!! Så nu har jag för första gången lämnat Liam över en natt. Liam hade det jätte bra hemma hos mamma och åt ostbågar och ananas och lekte hela tiden. I söndags kom jag tillbaka och vi åkte tillsammans för att fira en vän till familjen som fyllt 65. På kvällen satte vi oss i bilen igen och åkte hem. En mycket trevlig helg med fullt upp

Idag har vi handlat, städat och plockat i ordning här hemma och i morgon blir det jobb igen. Sedan får vi se vad veckan bjuder på för mer planer än så har vi inte än.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: