Sandra Purvins

Lite medgång...

Kategori: Allmänt

Just nu känns allt lite ljusare, Liam är ioförsig fortfarande mer vild än tam och klättrar upp på bordet minst 30 gånger om dagen men vi har fått lite positiva besked och jag har en intervju i morgon till ett jobb.
Jag var på Ullared med Emma och mamma bland annat i söndags och nedan ser ni lite bilder på några saker jag köpte... Det blev ju så klart mest till Liam men det var ju också tanken med att åka...

Nu har jag och Emma precis varit på maxi och handlat och jag har precis fått in all mat i skåpen så nu är det dax att börja laga mat. Idag blir det korvgryta med en massa härliga rotfrukter.

Klockan två är det dax att hämta vilden igen och sedan ska vi ner på stan, fullt upp som vanligt och det är sjukt så mycket man hinner med medan Liam är på dagis.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: