Sandra Purvins

Fredagsmys!

Kategori: Allmänt

Våran lilla älskling sover, han har sprungit runt här hela kvällen i sina nya tofflor. Vi har hunnit med att äta jätte god mat, tagit oss ett glas vin satt oss i soffan framför tvn med lite snask och nu sitter vi bara och slappar.
En helt underbart perfekt fredag!

På söndag åker jag och Emma till Ullared, där möter vi upp bland annat mamma och Sofie. Jag skulle inte handla något innan vi åker dit men jag sprang på en sådan tuff tröja idag som jag bara inte kunde motstå, visar en bild i morgon...
Vi har dessutom beställt nya telefoner idag, iPhone 5 såklart!! Fredag nästa vecka får vi dem och det blev en vit och en svart. Jag tror den vita blir min... Vi har inte riktigt bestämt oss än men vi ville iaf ha olika färg denna gång så vi lättare ser skillnad...

I morgon är det lunch på stan med trevliga tjejer och på kvällen mysigt sällskap och middag med Carro och Danne. Vilken helg, så här vill jag ha det varje vecka!!!

Kommentarer

  • Jannica säger:

    Nej ja är inte avundsjuk!

    2012-09-21 | 22:34:50

Kommentera inlägget här: