Sandra Purvins

En helt vanlig lördag.

Kategori: Allmänt

Vad skönt det är ibland att inte ha något planerat. Idag har jag och Liam haft en sådan dag.
Vi hade en lugn morgon, vi var uppe innan 8 men låg lite på soffan och hade det bra. Vi tig det faktiskt lugnt ända fram till lunch och när Liam tog och vilade lite så passade jag på att dusch och fixa så vi kunde åka till Ikea så fort Liam vaknade igen. På Ikea köpte vi en låda att ha mössor och vantar i, det blev inte riktigt som jag tänkt mig men det får duga tills jag hittar något bättre...
Sedan blev det maxi och som vanligt underskattade jag hur mycket vi skulle handla och det blev riktigt svårt att ta sig till bilen... Men men det löste sig och vi fick ta hjälp av vagnen för att ta oss från bilen men nu är vi hemma igen och Liam provar Liberos nya blöja, någon limited edition design. Jag tycker de är riktigt snygga!!

Till kvällen blir det soppa av något slag, antingen tryffeldoftande blomkålssoppa eller skogssvampssoppa. Vi får se vad jag känner för senare. Innan det blir det att bada skitgrisen som kladdade med maten i håret...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: