Sandra Purvins

Dagishämtning.

Kategori: Allmänt

Nu ska jag snart gå för att hämta min lilla älskling på dagis. När vi kommit hem så kommer jag att ha avslutat min lilla promenad idag på ca milen så det känns ju bra. Jag har dessutom hunnit med att storstäda hela lägenheten och tvättat min cykel och fixat lite i förrådet. Dessvärre är det ändå inte en jätte bra dag då jag fått tråkiga besked och jag känner att det antagligen kommer fler. Motgångarna kommer en efter en och jag känner att jag inte orkar med det... Men men det är bara att ta tag i det antar jag och försöka vända på detta nu...
Liam blev dessutom jätte ledsen när jag skulle gå idag och när jag sa hej då till honom i morse så kom han och kramade mig vände sig om och vinkade hej då till fröken, lilla gubben då var det svårt att gå även fast jag vet att han har jätte roligt där och kommer över jätte fort att jag går...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: