Sandra Purvins

Vilken dag...

Kategori: Allmänt

Nu är även denna dag snart slut och vi har hunnit med mycket. Liam har varit på dagis fram till tre och Sunken har jobbat till nästan sex, jag har varit på Lernia, en mycket givande dag faktiskt jag han även med att handla och så har jag varit hos naprapaten idag, ni anar inte hur duktig han var och hur bra jag mår nu i kväll... Jag har inte ont!!! Jag ska tillbaka på måndag och kolla över det igen och tills dess har jag fått lite stretchövningar som jag ska göra varje dag. Åhh det är så skönt att kunna röra på sig utan problem och att kunna lyfta Liam utan problem... Jag kan till och med vrida på huvudet och titta på saker som händer på sidan om mig, jag behöver inte vrida hela kroppen...
Sedan vi kom hem idag iaf så har vi bara tagit det lugnt och lekt här hemma.

I morgon har vi självstudier så det blir att pyssla lite här hemma, jag hoppas att jag hinner med att städa lite med. Vi får helt enkelt se...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: