Sandra Purvins

Mitt busfrö.

Kategori: Allmänt

Jag överlevde dagen. Men det var knappt... Panodil, Ipren, nässpray, halstabletter och hostmedicin är nu mera min nya drog...
Liam har iaf skött sig så bra som det går... Jag hittade honom en gång som bilden visar i sin byrålåda och som vanligt klättrar han ju på stolar och upp i sängen men det har gått bra.
I morgon blir det dagis för Liam och jag ska försöka att kurera mig, tvätta, förhoppningsvis städa och så har jag bokat en klipptid. Det var inte igår kan jag säga en bra bit kommer falla i morgon. På onsdag ska jag träffa Angelica på en fika och hon ska hjälpa mig att färga håret så efter det får ni en bild... Känslan just nu är att det kan bli kortare än det någonsin varit...

Får tacka Elin med för hostmedicinen och jag hoppas nu på att jag får sova i natt...
Nu tar vi nya friska tag inför i morgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: