Sandra Purvins

Klossar.

Kategori: Allmänt

Liam leker mycket med sina klossar nu för tiden. Han har kommit med sitt slott till mig flera dagar i rad och vi hjälps åt att få dem i rätt hål. Han är så duktig och det är både roligt och mysigt att sitta med honom på morgonen.

Nu är det dax för sängen vi har haft en rolig men mycket jobbig helg. I lördagskväll åkte vi mot Kolmården, klockan 10 på kvällen var vi framme packade ur och åt god paj tillsammans med mamma, pappa, Sofie och Albin. En jobbig natt med förkylningar följde och i morse blev det lite lek och mat innan det var dax för dop. Det var Liams syssling Ellen som döptes och det var så roligt att få spendera dagen med släkt och vänner. Vi begav oss sedan hem till mamma och pappa för att packa det sista och klockan sju efter Liams välling satte vi oss i bilen igen.
Nu är vi hemma jag har hunnit duscha och packa upp, Liam sover oroligt men för tillfället i sin säng så nu ska jag nog passa på att lägga mig jag med för i morgon är det bara att ta nya tag. Jag måste nog ringa vårdcentralen för nu måste jag få hostmedicin så jag får sova någon gång...
Öppna förskolan får vänta tills jag är piggare tyvärr, nu laddar vi för en rolig vecka som avslutas med besök av vänner och en fest.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: