Sandra Purvins

Full fart!

Kategori: Allmänt

Dagarna bara springer iväg och nu är snart kvällen här igen. Liam pysslar för fullt här hemma och jag försöker att städa lite samtidigt. Veckans storstädning blir inte förens på fredag så jag försöker hålla undan så gott det går.
När Liam somnat ska jag laga mig lite mat, det blir något lätt idag för jag är själv och sedan ska jag skriva klart mitt nya cv och iaf påbörja mitt nya personliga brev. Ev ska jag dessutom beställa ett par vinterskor till Liam och två tröjor till mig men vi får se hur långt tiden räcker för duschen ropar på mig med...
Jag förstår inte men jag är så trött, på kursen sitter vi ju still ganska mycket och det är inte min kropp van vid och dessutom är vi i gruppen lite oense om fönstret ska vara öppet eller stängt så jag fryser mig igenom dagarna och hinner aldrig bli varm... Sedan snurrar tankarna ganska mycket nu så jag måste beta av lite saker så det blir lite lugnare. Hoppas jag vänjer mig vid att ha en tid att passa på morgonen med för det känns lite körigt att släpa upp Liam på morgonen, mat och kläder för att hinna till dagis i tid så jag hinner iväg jag med...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: