Sandra Purvins

Vilken fredag.

Kategori: Allmänt

Idag var Liam hemma från dagis eftersom jag inte haft någon kurs. Vi gick upp när Sunken gick till jobbet, Liam full av energi och jag som gick och la mig med huvudvärk och inte kunde sova gick upp med, ja huvudvärk.. Efter panodil och en stund på soffan var det fart på mig med och vi fikade lite, kaffe till mig och klementin till Liam. Det blev en favorit på en gång. Vi lekte lite och sedan blev det lunch och vila här hemma. Jag tvättade och städade och Liam tog igen sig lite. När Liam vaknade åkte vi till maxi för att handla, när vi skulle börja med att panta några flaskor så hittade vi Liams leksaker som varit borta ett tag :). Inne på Ica tvingade Liam till sig en banan och vi snurrade runt där inne medan vi försökte hitta det vi skrivit på vår lista... Till sist blev det att åka och köpa kardans och fixa en julklapp på stan.
Hemma i kväll var det bad och det är ju lika roligt varje gång bara pappa sitter brevid.
I morgon är dagen ganska oplanerad men ev blir det julbord till kvällen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: