Sandra Purvins

Så mycket bättre...

Kategori: Allmänt

Efter en fantastisk dag med en förmiddag med Liam på topp, en sväng på stan med gulliga Amanda och lite shopping så kom det en liten dipp. Jag blev jätte trött och Liam med, han ville gå ut i ösregnet men jag höll inte med och det resulterade i gråt och skrik, en lite jobbig kväll med supertrött kille som inte ville att jag la ner honom i hans säng. Tillslut somnade mitt lilla monster, jag fick äta och humöret började vända. Så mycket bättre blev det på tvn och det var ju så fantastiskt bra!!! Nu har jag hunnit duscha och myser med Jojo i soffan. Tror jag ska måla mina naglar lite, det brukar liva upp stämningen ännu lite mer.
Skulle ju ev gått och hälsat på lite vänner i kväll på en maskeradfest men med tanke på vädret, mitt och Liams humör och att han slog i munnen igår så kände jag att det var bäst att stanna hemma. Hoppas att det har det trevligt iaf. Tänk att man fått så fina vänner fast man inte bott här så länge...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: