Sandra Purvins

Det går åt rätt håll!

Kategori: Allmänt

Vissa stunder har Liam idag varit feberfri, han har lekt och ätit och vart nästan som vanligt. Vi tog oss en ordentlig sovmorgon till halv 10 och efter det så har vi lämnat papper på Lernia, handlat på maxi, varit på biltema och fixat julklappar på stan. När vi skulle fika med Emma gjorde sig febern påmind igen och vi fick gå och köpa Alvedon innan vi satte oss och fika. Liam har konstigt nog inte sovit middag idag, och nu när vi sitter här med vällingen så värkar han ändå inte supertrött...

När Liam somnat är det dax för mig att sätta igång, jag ska baka lussebullar för första gången... Lite spännande så jag hoppas Liam sover ordentligt så jag får baka ifred... Jag har även hunnit skålla mandel och bakat en kladdkaka så nu ska nog mina vänner som kommer på söndag bli nöjda och glada. Det ska bli så kul och både jag och Liam ser fram emot det, det är ju nämligen föräldragruppen som kommer!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: