Sandra Purvins

Alltid är det något.

Kategori: Allmänt

Idag har varit en kanonbra dag!! Jag började min praktik och jag tror att jag kommer trivas jätte bra!! De var trevliga och positiva och visade mig allt.
Liam hade det kanon på dagis och var jätte glad att få äta mellanmål där och Sunken har börjat sitt nya jobb.

I morgon ska jag lämna blod, lite nervös över det eftersom jag mådde så dåligt efter förra gången... Men nu i kväll har jag fått ont i halsen så nu måste jag ringa dem i morgon för o se om jag får komma eller måste boka om tiden, så typiskt!!

Annars är det bra, ska pussla lite med julklappar nu i veckan är tanken och städa ordentligt för på söndag kommer föräldragruppen hit och då vill jag ha det fint. Jag vill ju så klart även hinna få upp alla adventsstjärnor och om jag hinner vill jag även baka lite. Det ska bli så kul att träffa alla igen!!

Bilderna är från i lördags när vi var på julbord, Liam satt och drack sin välling och tittade på showen jätte nöjd och skötte sig över förväntan. Vi åkte hem klockan nio och Liam somnade i bilen innan vi han lämna parkeringen... Dessutom upptäckte vi att geléhallon är fantastiskt gott, så gott att man börjar gråta när de tar slut och mamman inte är snabb nog att hämta nya innan munnen är tom... :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: