Sandra Purvins

Shopping.

Kategori: Hemma

Igår blev det en lunch på stan tillsammans med Emma Sarah Jannica och Hailey. Det var länge sedan och mycket trevligt. Sedan blev det en tur på stan och lite shopping till Liam så klart, jag var egentligen ute efter en skjorta till Liam som han kan ha när han ska vara fin men det hittade jag inte utan det blev förberedelser inför sommaren i stället. En badbyxblöja och ett par badshorts.
Skjortor har jag nog hittat nu som jag ska skicka efter men vi får se när det blir.

Idag blev det en fika på stan och sedan lite strosande. Nu är jag och Liam hemma och jag måste nog erkänna att jag inte är på topp idag. Lite nere och jag känner att jag börjar få riktigt ont i nacken. Lite besviken på det gör att denna dag inte alls känns så rolig faktiskt. Tror jag ska gå och lägga mig med Liam i kväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: