Sandra Purvins

Ny vecka.

Kategori: Hemma

Nu är vi hemma från öppna förskolan, vi tog oss en promenad med Lisa, Svea & Diesel efteråt och sedan bar det av till maxi för att handla lite.
Nu ska Liam snart äta igen och sedan ska jag laga lite mat till honom, jag tror att det blir kycklingfilé med rotfrukter och citron & dragonsås med ev lite broccoli. Så får vi se vad han tycker om det. Just nu leks det för fullt och jag tror att han nu har bestämt sig för att det räcker med att sova en gång om dagen.

Vi funderar just nu även på nattsömnen, jag fick låna ett kompendie av Lisa om 5 minuters metoden som jag tänkte läsa. Vi får se om det är något för oss men det får nog i så fall vänta tills mitten eller slutet av veckan om vi bestämmer oss för att prova. Som det är just nu så somnar Liam i min famn kl 9 efter sin välling sedan sover han ganska oroligt redan efter 2 timmar och det slutar alltid med att han sover mestadels av natten i våran säng. Det hade varit skönt att han sov i sin egen säng hela natten och gärna utan att vakna förstås...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: