Sandra Purvins

Magknip.

Kategori: Hemma

Liam har haft lite magknip idag och då framför allt i kväll, en liten gnällig kille har det varit men tack och lov så släppte det precis innan det var dax för välling och sängen så precis innan läggdags fick jag tillbaka min glada kille som skrattar högt och kastar huvudet bakåt så fort så han nästan trillar omkull.
Nu sitter jag och funderar lite på varför det blev så, kan det vara bananen han fått till mellanmål nu de senaste dagarna? Han har ju lite svårt för när man ändra i hans kost... Tänk om man kunde få svar också någon gång... Tänk när han kan prata och säga vad han känner, jag längtar!

Nej nej nu ska jag nog göra mig i ordning för att sova snart och fundera vidare på vad vi ska göra i morgon... Vi har ju en förmiddag med pappan i alla fall... Kanske en sväng till hansa och leta efter en finskjorta till Liam och alla kalas vi ska på i sommar? Vi har ju i alla fall enligt vårat tycke en mycket viktig födelsedag i slutet på juli...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: