Sandra Purvins

Liam 9 Månader.

Kategori: Allmänt

Idag när vi skulle gå ut och gå till bilen så var alla klara och påklädda, det var bara jag som skulle ta på mig skorna så Sunken öppnade dörren och gick ut och Liam kröp efter honom sedan sätter sig Liam när han kommit ut och så skjuter han igen dörren. Mitt framför näsan på mig, gissa om jag blev chokad och full i skratt. Haha han är så rolig.
Liam har ju blivit hela 9 månader nu men erfetsom vi inte var hemma han jag inte göra någon uppdatering på det, men det tar vi nu i stället.
Går. Med stöd av händer eller bara något att hålla sig i såsom en soffkant eller sin lära gå vagn. Men när vi ska längre sträckor väljer han att krypa.
Attityd. Oj vilket humör våran lilla kille börjar få, så fort han inte får sin vilja igenom blir han galen och ibland så pass att han börjar skrika och gråt.
Leker. Nu kan han underhålla sig själv korta stunder med sina leksaker i vardagsrummet, så nu har jag lite mera frihet.
Smakar. Liam vill smaka på allt vi äter och nyss var det en ny upplevelse, färska jordgubbar. Mumms säger Liam men det gör han ju nästan om allt. Här hemma ska man inte tro att man får stoppa något i munnen om inte Liam får en liten bit av det.
Tänder. Liam har tre tänder, två där nere och en där uppe, men snart är det fyra för den andra framtanden ligger så nära så nära så om en vecka tror jag att vi har en fyrtanding.
Bilderna är från idag på öppna förskolan när vi träffade föräldragruppen.
Här är den favorit giraffen, det är alltid den han ska fram till först när vi kommer dit.
Liam kröp genom tunneln flera gånger och tyckte det var jätte kul.
Bilarna var en stor hitt igen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: