Sandra Purvins

Hon som är lite avundsjuk.

Kategori: Hemma

Jojo ligger på Liams filt nu när han har gått och lagt sig. Jag har lite dåligt samvete för att hon inte får lika mycket av min tid numera...

Här nedan har ni även skjortan jag köpte till Liam förra veckan, jag är super nöjd. Han kommer bli jätte fin. Det är storlek 92 men jag mätte den mot en 86:a och det var ingen skillnad, sedan är det ju tryckknappar så man kan ju ha den öppen med en tröja under med..

Jag har även börjat fundera på en sak, när jag blev gravid kunde jag inte dricka kaffe, äta vitlök eller rå lök utan att må jätte illa. Sedan blev det bättre efter att Liam kom men nu är det nästan värre än någonsin. Jag kan inte ens dricka en kopp kaffe utan att dagen är helt förstörd. Det är så tråkigt för kaffe är ju så gott, ja vitlök och lök med, jag trodde detta bara var något som skulle finnas medans jag var gravid men nej. Är det någon som varit med om något liknande? Det är så tråkigt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: