Sandra Purvins

Och allt flyter på som vanligt...

Kategori: Hemma

Idag har Liam fått prova på 8 månadersmaten. Det gick över förväntan bra och han åt allt med god aptit som vanligt fast det var betydligt större bitar i. Det ska bli så roligt när vi får gå på hans 8månaders kontroll och se hur mycket han har växt. För som vanligt tror jag att det har hänt massor och det var ju faktiskt 2 månader sedan vi var där sist...

Morgondagen blir nog lugn skulle jag tro, Sunken jobbar kväll och jag och Liam ska gå till Amanda och Carro i morgon och vi skulle visst pärla, vad nu det betyder... Det ska i alla fall bli spännande.

Nu ska vi göra kväll med allt vad det innebär, pyjamas och välling och lite lek för Liams del och förhoppningsvis mat och lite tv för min del. Jag ska även försöka hinna med och kika på lite nummer till Liams ev dagis och utbildningar till mig då man snart ska söka in...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: