Sandra Purvins

Ny vecka.

Kategori: Hemma

Igår var Jojo sur, Liam hade vaknat efter att vi la honom och sedan hade han nog somnat sittandes så han trilla framåt. Han låg i alla fall mitt på Jojos filt, så hon spenderade även denna natt nere vid mina fötter.

I morse provade Liam ett par shorts i stl 68, han är ju så smal om midjan så de fick han på sig utan problem och han kommer vara så fin i dem i sommar. Jag hoppas de passar då...

Idag har vi varit på öppnaförskolan men det blev inte så bra eftersom Liam inte han sova innan, vi gick efter en timme och nu efter lite sömn och mat är han i full gång igen. Vi hoppas nu att vi båda slipper förkylningen som hans pappa dras med just nu... Håll tummarna för oss!!
Snart är det dax för våran powernapp på soffan och sedan bad i kväll! Och senare ska jag sätta mig med dagisplats och skola och om jag har tur hinner jag även planera in resten av veckans träning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: