Sandra Purvins

Världens lyckligaste.

Kategori: Hemma

Tänk vilken fin familj jag fått... Bilden är den första jag tig på Liam, fortfarande på bb. Då var han så liten och nu när det inte ens gått ett år så har han lärt sig så himla mycket... Han går ju snart själv min kille. Fler och fler steg blir det hela tiden tycker jag, 3 är vi uppe i nu och modigare blir han för nu släpper han själv och traskar iväg emellanåt. Idag var dessutom första gången han tog sig upp i soffan själv så nu gör han det hela tiden och jag är livrädd att han ska ramla.

Idag är vi själva hela dagen och har precis kommit hem efter en långpromenad ner till Emma på hennes jobb, tur vi fick en kaffepaus i mitten där innan det var dax att gå hem igen.
Till kvällen står det bad på schemat så så mycket mer än så tänkte vi inte göra...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: