Sandra Purvins

Tillbaka..

Kategori: Allmänt

Vanligtvis bloggar jag nästan enbart från mobilen, det är nu mera sällan som jag startar datorn, men eftersom jag inte kunnat logga in på mobilen sedan i onsadgs eller något så kände jag att det var dax att öppna datorn. Ovh nu till min stora förvåning så har de gjortr om hela sidan så nu får vi se om jag lyckas men det jag tänkt..

Dagarna flyter i vilket fall som vanligt, Jag har hunnit träna och gå promenader med Liam, han börjar bli grymt duktig på att gå också. Nu tar han typ 10 steg när han går i mellan oss innan han trillar. Lilla plutten. Vi har varit på Skälby och gungat och träffat föräldragruppen och vi har dessutom hunnit planera midsommar, som kommer firas i Kolmården med min familj.
Vi ska titta på stugan de renoverat och husvagnen de köpt och bilen så klart :) Vi ska äta gott och åka på midsommarfirande, ta det lugnt och hälsa på vänner.

Nu ska jag bara försöka lägga upp lite bilder och sedan blir det mys med Jojo och en tidig kväll i säng hoppas jag.

Liam provar ibland att äta själv..


Gunga är roligt!!


Och att gunga på gungbrädan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: