Sandra Purvins

Pass

Kategori: Allmänt

Jag gjorde ett inlägg här om dagen om våran midsommar men på något konstigt sätt kom bara överskriften med.. Vi har i alla fall haft det helt underbart hemma hos mina föräldrar i Kolmården, Bra väder och fina traditioner med släkt och vänner. Liam har lekt rövare och gått och gungat en massa. Vi kan efter denna helg konstatera att jordgubbstårta är fantastikst gott men smultronen kan gärna få sitta kvar på sina buskar.. 
 
Vi kom hem i Söndags och vi har hunnit komma i ordning med tvätt och allt, bra är det för på Lördag bär det av igen, men då till Skåne för att fira Isabelle som fyller år. Där blir vi kvar till Söndag innan det bär av hemmåt igen.. 
Snart är det dax för våran lilla plutt att fylla år, det känns jätte märkligt och jag har börjat att fundera lite på hur det ska gå till och vad han ska få...
 
Idag har vi i alla fall varit lite nyttiga, jag tog en promenad till golfen på ca 6 km för att hämta bilen, sedan åkte jag och Liam för att fixa ett pass till honom och han var sså duktig. Första kortet som vi tog blev bra och han satt där och var så söt. Det ska bli roligt att få, vi har även kollat upp hur man gör med vagn och mat nu när vi ska åka så nu känner jag mig lite lugnare när vi kan ta med oss babyjoggern som han tycker så mycket om.
Jag tog mig även till gymmet nu i eftermiddag och fixade 3.5 km på crosstrainern innan jag gjorde de andra övningarna.. Så nu hoppas jag att det ger lite resultat snart, i morgon blir det nog en promenad igen då vi är utan bil hela dagen, jag har inte en aning vad vi ska hitta på men det är ju rea på stan och vi behöver ju köpa lite pressenter..
 
Nu kommer några bilder från midsommar i alla fall...
 
 
 
 
 
 
Liam fick smaka cider av morfar och det var fantastiskt gott!!
 
 
 
Det kramades mycket med mormor!
 
 
Mycket folk var det och min syster med kompisar var med och tittade på firandet med oss.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: