Sandra Purvins

I morgon åker vi..

Kategori: Allmänt

Det var en trött kille jag hade här hemma i kväll men humöret var ändå helt okej, vi lekte lite i rummet och tittade på tvättmaskinen och i mellanåt kröp han upp i soffan eller kom och kramade mig för att vila en liten stund.
Början av dagen spenderades hemma men efter lunch gav vi oss iväg för att handla lite snabbt och sedan hämta Emma för att åka mot Skälby och gung , titta på djur och leka i gräset. Liam tog en powernapp på 30 minuter tottalt idag men på Skälby var det full fart och han skrattade så han kiknade åt Svea när de på majskrokar tillsammans. Idag sa vi hej då till föräldragruppen innan midsommar, nästa planerade träff är ett gemensamt 1 års kalas för alla de små liven. Tänk att de redan är så stora...
 
I morgon styr vi bilen mot min mamma och pappa, vi ska fira midsommar i kolmården och det kommer bli så skönt med en liten minisemester. Jag håller på att packa för fullt och som vanligt packar jag nog för mycket, men jag räknar med bra väder för jag har bara ett par jeans med mig...
Nej snart kommer Sunken så då tänkte jag nästan vara klar med detta så nu måste jag skynda mig...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: