Sandra Purvins

Besviken...

Kategori: Hemma

Att vara mammaledig är inte alltid roligt kan jag lova, fast att det är fantastiskt att få vara med Liam hela dagarna och se honom utvecklas så är det också mycket ensamt. Varje dag när Sunken kommer hem håller jag på att bubbla över av lycka för att äntligen få prata med någon som svara så att man förstår, han är ofta trött efter jobbet och vill nog inte alltid prata om allt mellan himmel och jord men det struntar jag oftast i och bara bubblar vidare. Struntar nog lite också i om han lyssnar, det är bara så roligt att få prata...
Jag känner nu att det hade varit jätte roligt och haft ett jobb att få gå till men det får vi ta tag i efter sommaren.
I kväll blir det jag och lillkillen igen, förhoppningsvis någon mat och i kväll ska jag färga håret även om jag måste göra det helt själv. Jag är så trött och ledsen på att vänta...

Kommentarer

  • Emma säger:

    Jag kommer så fort jag kan :)

    2012-06-08 | 18:11:30

Kommentera inlägget här: