Sandra Purvins

Så mycket att fixa.

Kategori:

Vi har så mycket att fixa och styra med, men man orkar ingenting i denna värmen 29,2 grader var det nyss i Liams rum och det är inte svalare i resten av lägenheten kan jag lova. Vi har fortfarande getingboet utanför och kan inte vädra. Jag ringer kalmarhem varje dag och har varit där idag med. Inget hjälper. Idag kom Liams dagispapper med, massor att fylla i och fixa med det med. Så jäkla krångligt allt ska vara... Och så har vi ju kalas med, vi fortsätter i morgon och på torsdag som är den riktiga dagen och sedan blir det Skåne lördag till måndag. Jag förstår inte hur vi ska orka?? Jag måste dessutom ta tag i skolan och söka jobb, det blir i kväll när Liam somnat. Just nu funderar vi bara på vart vi kan ta vägen där det är lite svalare... Idag hittade jag ett vindset till Liam på rean, jätte glad blev jag och nu är det bara lite skor som saknas till dagispremiären tror jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: