Sandra Purvins

På promenad.

Kategori: Allmänt

Idag var det disigt hela förmiddagen så det blev ingen strand men en lunch på golfen i stället. Liam fick smaka på min fiskgratäng så nu får vi se hur han mår resten av dagen... Vi fick skjuts av Jannica och Martin ut till golfen men vi tog oss en promenad hem i det fina vädret för nu har det klarnat upp. Liam sover fortfarande och jag sitter hemma ute på trappen men ångest för att gå upp i lägenheten. Det kommer vara minst 30 grader där uppe och jag vet inte vad jag ska ta mig till... Jag har ringt kalmarhem två gånger idag och sist nu beklagade hon sig över att hon fått sitta i telefonkö i 20 minuter, ja synd om henne men vi som inte kunnat öppna fönster på två veckor eller använda balkongen, vi med minst 30 grader i lägenheten oss är det inte det minsta synd om för det är ju varmt på sommaren...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: