Sandra Purvins

God morgon!

Kategori:

Vi har varit vakna sedan 07.30 så våran dag är i full gång nu, det är mycket som redan hunnits med bl.a. Bokat lite tider och ätit gröt. Så tänkte jag passa på att ringa till hon som handlägger Liams dagisplats, vi har ju sökt plats till 1 augusti men garantitiden är 4 månader så senast den 22 har han en plats. Jag tycker det börjar kännas ganska snart och tänkte jag skulle få reda på vilket dagis han har fått plats på. Nu lite passande har i alla fall denna människa gått på semester.. Så jag har fortfarande ingen aning om vilket dagis han hamnar på och inte heller när han får börja, det blir ju lite knepigt att söka jobb eller ev plugga när man inte vet när man kan börja... Klockan 10 ska jag dessutom ringa till kalmarhem för de har fortfarande inte med hjälp av Anticimex tagit bort getingboet som sitter ovanför Liams fönster... Anticimex hade ingen stege så de kom åt det och då skulle vaktmästaren hjälpa till, vi ringde i fredags morse och jag vågar mig inte ens ut på balkongen, det vimlar av getingar där. Så nu ska jag försöka skynda på det lite. Det är sådant som vi styr med på morgonen. Nu ska jag först gå och vika alla Liams kläder som han har rivit ur sin byrå...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: