Sandra Purvins

Födelsedag.

Kategori: Allmänt

Detta inlägg ville jag publicera igår men det krånglade hela kvällen så jag tänkte ge det en chans till... Här ser ni några av Liams födelsedags presenter, våran lilla kille har varit jätte glad i dag och lekt och stojat runt. Vi tog oss även äntligen till stranden och det var dagens höjdpunkt. Vi bestämde att vi ska dit i morgon igen... Då ska jag försöka att fota lite med är tanken, det är en riktig liten baddare vi har kan jag lova, han är som fisken i vattnet. Nu sover han och jag sitter i soffan och väntar på Sunken, en dusch är det första jag ska ta mig för när han kommer hem... Idag är det i alla fall bara 30 grader varmt här inne... Liam sover lite oroligt men det är kanske inte så konstigt... I morgon blir det att ringa lite samtal innan stranden för nu är jag sjukt trött på värmen, getingarna och myrorna. Nedan ser ni en liten del av de presenter Liam fick idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: