Sandra Purvins

Kaos

Kategori: Allmänt

Nu är det riktigt rörigt här hemma. Vi packar och fixar och stökar hela tiden. Jag och Liam har varit på maxi, handlade och på väg hem kom jag på att jag glömde det viktigaste, blöjor. Men jag hoppas att vi har så att vi klarar oss innan vi åker i morgon.
Liam har även invigt sin nya bilstol idag. Den var verkligen super bra!! Och så har vi provåkt babyjogger vagnen, först var han jätte arg på mig när vi fick knöla lite med selen och så men sedan blev han jätte glad när han fick sitta framåtvänd så att han kunde sitta och titta på alla i affären.
Den kommer bli perfekt i sälen vill jag lova. Så nu saknas det bara en väska att packa Liams kläder i. Det får vi ta tag i lite senare för nu är det mys dax.
I kväll ska vi till Tove och fira födelsedag med. Det ska bli trevligt, och så får vi ju säga hej då till alla innan vi åker i morgon.

På bilden nedan har Liam sin Pippi tröja som hans mormor har stickat, än är den lite lång i ärmarna men i vår är den nog helt perfekt!! Så fin!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: