Sandra Purvins

Inte min dag..

Kategori: Allmänt

Idag har det inte varit min dag alls. Nu här hemma har jag en lite gnällspik och själv är jag i stort behov av en dusch och vila för nu har jag både ont i huvudet och nacken, det blir nog lite tabletter tror jag till och med innan jag går och lägger mig..
Min kära sambo jobbar, men han var snäll nog att städa hela lägenheten innan han for iväg. Jag håller på och tvätta och mycket roligare har vi det inte kan jag lova. Något som är lite mer positivt är att Liam börjar gilla potatis och morotspuré som jag gjorde till honom i går... Det går sakta men säkert och i morgon blir det avokado för första gången.
Men men i morgon är det lunch med föräldra gruppen och sedan ska jag och Liam hem till Amanda som har fyllt år. Och torsdag ska jag och Liam så klart hem till Emma och hjälpa henne skruva möbler och ta ett glas vin.
Så lite har vi ialla fall att se fram emot.

Nu ligger min lilla älskling och leker med sin ficher price hund, ahn tycker att det är roligt när den sjunger...

Här är han ca 1 dag gammal, bilden som låg ute på nätet på alla nyfödda i Kalmar..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: