Sandra Purvins

Deppdag.

Kategori: Allmänt

Idag är inte min dag... Det började redan i går kväll, Liam ville inte somna. Klockan 4 i natt vaknade han igen och bara skrek, mat och så sova vidare i våran säng. Sedan vaknade han säkert 10 gånger och skrek men blev nöjd när han fick nappen. Vi gick upp vid 10 som vanligt men det var inte min vanligt så glada kille som var med mig i morse, nej nej det var en mycket ledsen och skrikig kille. Gröten vid 11 gick bra som vanligt men när jag skulle klä på mig var det skrik igen, han var knappt nöjd när han satt i knät. Vi tog beslutet att gå tidigare in till stan och han somnade i vagnen som vanligt, på stan sedan var han glad igen men nu hemma har han varit gnällig igen. Nu sover han men snart är det dax för bad, det brukar han ju gilla...

Och naturkunskapen gick ju inte som tänkt, så klart... Men i morgon är det dax igen och så tänkte jag spendera min lördag med ca 6 timmar naturkunskap om jag inte tagit livet av mig innan med tanke på min nacke...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: