Sandra Purvins

Min lilla mys...

Kategori: Allmänt

Ikväll tog han plats i puffen en stund. Han börjar bli tröttare och tröttare om kvällarna, inte mig emot men vi hade lite svårt med vällingen i kväll. Ja just vällingen har ju aldrig gått helt lätt men idag slutade det med att han satt upp i mitt knä och hittade på tv samtidigt som han drack den... Jag kan inte riktigt förstå, välling är ju jätte gott. Eller jag tyckte ju i alla fall det när jag var liten... Bara lukten nu får mig att tänka tillbaka när jag låg där i sängen på morgonen och kvällen och myste, nybadad med flätat hår...

Morgondagens planer är inte riktigt klara förutom att vi får besök frammåt kvällen...
I kväll däremot har vi smidig planer, eller snarare överraskningar... Åhh, det är så roligt! Ni får veta lite mer om en vecka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: