Sandra Purvins

Liam 6 Månader

Kategori: Allmänt

Nu har Liam hunnit bli 6 månader och jag har inte riktigt hunnit med och skriva något om det eftersom vi varit i Sälen osv. men nnu kommer det!

Sitta. Ja nu sitter han så pass bra att jag vågar gå igrån honom.
Åla. Han tar sig nu mera åt alla håll och kanter, frammåt, bakåt, åt sidorna och det går undan dessutom
Inta krypställning. Han ställer sig på alla fyra, precis som om han skulle krypa, för tillfället bara någon sekund men jag tror det kommer snart!!
Stora kille. Han väger nu 8700g och är 72cm lång. Vi har nu bytt till den större bilstolen och han trivs som fisken i vattnet.
Frisyr. Hans hår växer just nu som ogräs. Jag tror att han har fått min hårväxt allt..

Ja det var lite snabbt sådär och jag tänkte avsluta med lite bilder från babysimmet idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: