Sandra Purvins

Espresso house.

Kategori: Allmänt

Vi har ju helt klart ett nytt favorit fik!! Espresso house har ju äntligen öppnat i Kalmar, och ojj så bra det är!! Helt magiskt vad fint och fräscht och gott kaffe så klart!!!
På bilden tar sig Liam en liten powernapp medan jag Sunken och Johan dricker vårt kaffe i lugn och ro.

Vi har det faktiskt lite kämpigt här hemma annars måste jag erkänna.. Liam testar gränser hela tiden och jag känner att jag måste vara mycket arg tyvärr. När han blir arg på mig slänger han sig på golvet och skriker... Åhh det är så sjukt jobbigt, speciellt när man är i väg. Men tack och lov så klarar man det mesta med sele i vagnen.. Nej men jag hoppas att det lugnar sig lite snart eller att det jämnar ut sig lite så Sunken får lite med för just nu känns det som jag kommer slita mitt hår... Han kan ju vara, och är självklart världens gulligaste oftast men just nu testas mitt tålamod ordentligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: