Sandra Purvins

Vart tog våren vägen?

Kategori: Hemma

Idag är det regn och rusk här igen. Men man får se det positivt, vi har hunnit planera föräldralrdighet, ringt försäkringskassan, deklarerar, tvättat, ansöka om dagisplats och betalat räkningarna. Liam har alltså inte haft så roligt så när han vaknar ska vi därför åka till öppna förskolan för lite bus med föräldragruppen.
Sedan blir det storhandling och sedan ska det packas, packas och packas!! För i morgon lämnar jag och Liam hans pappa över helgen för ett besök hos mormor och morfar och moster så klart!
Det ska bli ett riktigt ta hand om Sandra besök. Jag har bokat Sofie och Izza för hårfärgning och sedan ska jag få ta på mig klackarna och gå ut och äta mat. Jag ska få äta utan att sitta en meter från bordet och muta med majskrokar, jag kommer inte heller behöva stoppa små händer från att landa i min tallrik!!! Ni förstår nog knappt hur skönt det ska bli... Semester!!!

Bilderna är från igår, idag regnar det som sagt va. Men igår kröp vi omkring i gräset och hade det bra, vi han även gunga och så kom vi fram till att det fina gräset även ser mycket gott ut. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: