Sandra Purvins

Pottan.

Kategori: Hemma

Igår tog vi in Liams potta. Han provsatt den direkt och tyckte det var en mycket bra och bekväm stol. Så i morse när tvättmaskinen var igång ville han sitta där och titta, i pottstolen såklart!! Haha vad jag skrattade åt honom. Det är i alla fall full fart här hemma och snart är det dax för frukost! Annars har vi inga planer för idag förutom en gungtur och en sväng till golfen.

För att uppdatera er så kan jag berätta att jag fortfarande inte fått tag på våran BVC sköterska fast jag ringt varje dag och lämnat meddelande på hennes trlefonsvarare, men nu har jag nummren till de andra sköterskorna så nu får vise om vi byter eller om de kan boka en tid hos henne. Det ska inte ta en vecka att få tag på henne det är ju helt sjukt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: