Sandra Purvins

Jag blir så arg!

Kategori: Hemma

Våran älskade sköterska på BVC har gått i pension och vi har fått en ny. Vi har ännu inte träffat henne men nu hade jag en liten fundering igår och ringde. Jag kom till telefonsvararen och lämnade ett meddelande med våra namn, Liams personnummer och mitt telefonnummer... Min tanke var att hon antagligen skulle ringa under dan, men nej och när jag ringer idag igen så säger telefonsvararen att hon inte jobbar heltid utan återkommer på måndag!? Är inte det superdåligt? Jag kunde inte ens lämna ett nytt meddelande och blev hänvisad till 1177 och något mer...
Jag är så irriterad att jag har lust att byta sköterska utan att varken pratat med eller träffat den nya...

Idag ska jag och Liam i alla fall träffa Emma på en lunch, det var länge sedan vi sågs nu så det ska bli roligt!

Bilden är från igår kväll när Liam åt sin välling, han är så gullig nu när han ibland håller flaskan själv...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: