Sandra Purvins

Liam 3 Månader.

Kategori: Allmänt

Idag blir min lilla Liam 3månader och i morgon kommer dagen vi både fasat för och längtat efter. I morgon ska vi till BVC igen, det är dax och mäta och väga igen och det är ju alltid lika roligt och jag tror att det har hänt mycket på båda fronterna! Men i morgon är det även dax för Liams första vaccination, 2 sprutor ska han få i benen. Tur att vi har pappa med oss men jag tror ändå att jag vill hålla i honom själv.

Han har gjort så stora framsteg min lilla plutt sedan han föddes.
Skrattar gör han jätte ofta och är mestadels glad om dagarna, både om man gör roliga miner mot honom och om han får titta sig i spegeln.
Pussas är en riktig favorit, framförallt med giraffen men även med oss. Kanske inte riktigt den pussen man vill ha men en helt öppen mun får man i alla fall så fort man säger puss.
Vänder sig, ja inte helt än så klart men från rygg till sida i alla fall. Han är en riktigt god bit på vägen.
Pratar inte alls så man förstår me han ligger ju där och joddlar för sig själv. Han tycker väl att han får de bästa svaren då antar jag.
Greppar, ja han greppar tag om presis allt just nu. Mitt hår, halsband, våra kläder, fingrar och så klart sin skallra och giraffen.
Sitter, inte själv men om man håller i honom sitter han hellre än ligger så att han inte missar något som händer runt omkring.

Jajemen det var lite kort sådär. Nu ska jag ge mig iväg och träna, så han en bra kväll alla.

Tänk så liten han var..



Och tänk så stor han är nu..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: